Imbunatățire proces monitorizare a activității StartUp-ului ce implementează Plan Afaceri (PA)

Actualizată în: 2 oct.

Monitorizarea modului de implementare a Planurilor de Afaceri (PA), este o responsabilitate a Administratorului de Grant, prin care au fost finanțate proiectele StartUp-urilor. Acest proces nu implică doar verificarea modului de cheltuire a banilor bugetati prin Planul de afaceri, existand multe aspecte ce trebuie verificate, analizate si validate, de catre Expert monitorizare / Mentor.



La solicitarea unui grup de Administratori de Granturi (utilizatori eMIP) care au identificat oportunități de imbunătățire a mecanismului de monitorizare si raportare, echipa eMIP, a trecut la treabă, implementand toate aceste modificari intr-un timp relativ scurt.


Aspectele vizate de imbunătățire:

1. Reorganizare campuri de colectare date in StartUp -> Plan Afaceri -> Obiective PA & Activități și introducere mecanism filtrare dosar, dupa camp ”Activitate PA”.


Pentru o mai buna afisare a informatiilor relevante, au fost modificate lungimea campurilor din tabel Obiective PA& Activități si eliminate campurile ”Estimat” si ”Realizat”, pentru optimizare, fiind extinse dinamic campurile ”Activitate PA” si ”Descriere activitate PA” .

A fost adaugat un sistem de filtrare prin introducerea butonului ”Dosar activitate”


2. Introducerea tabel ”Activitate realizată”

3. Introducerea informatiilor colectate prin Activitate realizată, in Raport activitate al intreprinderii.

Restructurarea informatiilor din Raport de activitate al intreprinderii - sectiunea A. Raportare Tehnica / 3. Resurse umane implicate in activitatile intreprinderii & actiuni dosar personal - colectate in StartUp > Resurse Umane / ,

Aducem multumiri utilizatorilor care au contribuit la realizarea acestor imbunătățiri, dintre aceștia dorim sa evidențiem contribuția d-nei Ligia NEACȘU de la BEST SMART CONSULTING SRL


27 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate