Politica de confidențialitate
Versiune: 2023
Va rugam verificati periodic acest document pentru a fi la curent cu eventualele actualizari.
Aici la eMIP.ro credem in transparenta si ne pasa de confidentialitatea datelor dumneavoastra. Colectam strict informatiile necesare pentru a va furniza serviciile comandate si le păstrăm în siguranță.
INFORMATII GENERALE
Acest document are rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, în contextul utilizării site-ului web www.emip.ro și a subdomeniilor acestuia: * .emip.ro (denumit în continuare „Site-ul”). Această Politică de confidențialitate se aplică tuturor serviciilor oferite de entitatea ce operează platforma online MIP (denumită în continuare „eMIP.ro”, dar și „noi” sau „ai noștri”). Prin ”noi” intelegem ASOCIATIA EMIP, identificata fiscal prin CIF: 47386057 si ALBADEV NET SRL, avand Nr Inreg.RC: J/1/1246/2020 și CUI: 43397967, ambele entități avand sediul in Alba Iulia, str Tudor Arghezi nr 6, jud Alba, Romania . Această Politică de confidențialitate explică de ce și cum colectăm, dar și folosim informațiile personale ale clienților noștri.
In continuare veti gasi informatii despre urmatoarele:
-
Colectarea informatiilor
-
Cum folosim informatiile
-
Scopul procesarii datelor
-
Destinatarii datelor personale
-
Masurile de securitate
-
Perioada de retentie
-
Drepturile dumneavoastra
-
Limita de varsta
-
Modificari ale Politicii de Confidentialitate
-
Intrebari si Contacte
1. COLECTAREA INFORMATIILOR
Atunci cand accesati si navigati pe Site, noi colectam urmatoarele informatii despre dumneavoastra:
1.1 Informatiile transmise de dumneavoastra
Date de contact - receptionam si salvam orice informatie transmisa prin finalizarea unei solicitari de colaborare. Formularele de inregistrare colecteaza informatiii despre dumneavoastra ce includ: nume si prenume, CNP sau CUI, adresa postala (domiciliul / resedinta / adresa de corespondenta), numar de telefon, adresa de email, date localizare (IP).
1.2 Informatii pe care le primim prin folosirea serviciilor noastre
-
Informatii Automate - atunci cand vizitati site-ul nostru noi colectam informatii, care pot constitui date personale. Aceste informatii includ adresa de ip, url referral, ultima pagina vizitata, tip-ul de browser folosit, sistemul de operare. Putem inregistra data si ora accesarii dar si numarul de click-uri realizate pe site-ul nostru.
-
Unelte de masurare a traficului - Folosim servicii de masurare a traficului puse la dispozitie de terte parti (Google Analytics) pentru a colecta informatii despre utilizarea Site-ului, cum ar fi vizitele, paginile vizitate. De asemenea urmarim si popularitatea continutului publicat. Uneltele de masurare a traficului folosesc tehnici specifice de urmarire (de exemplu: cookies – citiți Politica privind utilizarea cookies) pentru a recunoaste dispozitivul si a analiza informatiile despre dumneavoastra. Colecteaza urmatoarele informatii: ce pagini ati vizitat dar si cat timp ati petrecut pe aceste pagini, adresa dumneavoastra de ip, ce sistem de operare folositi, ce browser folositi precum si ce site ati vizitat inainte de a ajunge la site-ul nostru.
-
Loguri informatii - Atunci cand vizitati Site-ul, accesati continutul furnizat de noi, folositi serviciile noastre, folositi aplicatia de chat, ne adresati intrebari, solicitati asistenta tehnica in legatura cu serviciile furnizate, ne trimiteti email sau participati sa concursuri sau completati formulare de satisfactie pe website-ul nostru automat colectam si stocam o serie de informatii in fisierele de tip log. Aceste informatii, includ adresa de ip, adresa web, site-ul vizitat inainte, adresa web de iesire, browser-ul folosit, sistemul de operare, data si ora, tipul de solictare transmisa dar si eventualele erori receptionate de la Site sau servicii.
-
Alte informatii - De asemenea noi receptionam si stocam orice informatie pe care dumneavoastra o transmiteti pe Site-ul nostru, prin Chat-ul nostru, email , telefon sau orice alta comunicare cu echipa noastra sau in legatura cu furnizarea serviciilor contractate. De fiecare data cand ne contactati, noi vom inregistra ticket-ul, chat-ul sau convorbirea telefonica pentru a ne asigura ca avem informatii exacte, astfel inca sa putem oferi serviciile contractate dar si ca suport pentru actiunile realizate de echipa noastra in cazul unei reclamatii la adresa raspunsului primit de la noi.
2. CUM FOLOSIM INFORMATIILE
2.1 Informatiile pe care le oferiti dumneavoastra:
Colectam, stocam si utilizam informatiile pe care le furnizati pentru urmatoarele motive:
-
Informatiile de contact - pentru a va contacta in legatura cu rezervarile dumneavoastra, starea serviciilor educationale, schimbari de functionalitate pentru serviciile noastre dar si pentru Site. De asemenea, atunci cand v-ati exprimat acceptul expres pentru a receptiona asemenea informatii, va trimitem informari despre noile noastre servicii/ oferte speciale sau notificari periodice. Noi folosim email-ul, telefonul sau mesaje de tip text (SMS) pentru a va informa in legatura cu eventuale probleme ale conturilor de acces, intreruperea functionalitatii serviciilor respectiv update-uri sau imbunatatiri ale serviciilor.
-
Plati si informatii financiare - aceste informatii sunt necesare impreuna cu informatiile de contract pentru a va deschide un cont de client, pentru a finaliza o comanda noua sau pentru a prelungi un contract existent, pentru a incepe un contract nou, pentru a emite o factura si pentru a ne indeplini obligatiile legale si fiscale.
2.2 Informatiile despre dumneavoastra, pe care le colectam cu privire la modul in care colositi serviciile noastre
Noi colectam, stocam si folosim informatiile pe care le primim ca urmarea a folosirii serviciilor nostru pentru urmatoarele motive:
-
Informatii automate - pentru a identifica problemele cu serverele noastre, pentru a administra Site-ul si serviciile noastre. Aceste informatii nu pot identifica o persoana decat pentru a preveni o frauda sau abuz pe Site-ul nostru sau la adresa sistemelor noastre.
-
Unelte statistici - pentru a imbunatiati serviciile si Site-ul nostru.
-
Informatiile din log-uri - pentru a identifica eventualele probleme, administra Site-ul nostru.
-
Alte informatii - pentru a administra contul dumneavoastra si comenzile realizate, pentru a avea informatii corecte si relevante in cazul unei dispute/reclamatii dar si pentru a identifica elemente concrete care ne pot ajuta sa imbunatatim serviciile furnizate.
3. SCOPUL PROCESARII DATELOR
Atunci cand accesati ori folositi Serviciile noastre, trebuie sa colectam, utilizam informatiile dumneavoastra conform acestei Policitici. Respectam confidentialitatea si respectam cateva principii fundamentale cand procesam datele personale:
-
Vom colecta minimul de informatii persoanle, care sunt necesare pentru a putea livra Serviciile contractate
-
Oferim transparenta completa despre cum vom folosi informatiile dumneavoastra pentru a ne respecta obligatiile legale cu respect pentru confidentialitatea dumneavoastra
-
Ne asiguram ca folosim informatiile doar pentru scopul pentru care ne-ati oferit acceptul
Datele personale sunt prelucrate, conform acestei Politici, pentru:
1. Contract - pe baza comenzii dumneavoastra de furnizare a serviciilor si produselor din oferta comerciala a eMIP.ro (ex. inregistrarea si prelungirea perioadei de licentiere si acces la protforma MIP, modificarea tipului de serviciu individual: Standard, Confort, Plus sau Premium).
2. Obligatii legale - raportarea catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si alte institutii de stat (la solicitarea expresa a acestora) pentru indeplinirea activitatilor aferente controalelor autoritatilor, cum ar fi ANAF, ANPC, ANSPDCP, IPJ, Parchete etc.
3. Interesul legitim - necesar pentru scopuri legitime interesului nostru, cum ar fi:
- sa oferim clientilor nostri produsele sau serviciile comandate;
- sa indentificam si sa prevenim activitatile ilegale, frauda;
- sa imbunatatim securitatea retelei si a sistemelor informatice;
- sa intelegem mai bine cum vizitatorii interactionaleaza cu site-ul nostru;
- sa identificam eficienta campaniilor promotionale si de marketing;
4. Consimtamant - ne bazam pe acceptul dumneavoastra de a folosi datele dumneavoastra personale pentru a va livra produsele sau serviciile comandate, pentru atrimite informatii de marketing (email-uri periodice , newslettere, maxim 1 pe luna dar si oferte promotionale) prin email. Va puteti retrage acceptul pentru primirea informatiilor de marketing in orice moment actualizand setarile din contul dumneavoastra de client.
4. DESTINATARII DATELOR PERSONALE
Datele dumneavoastra personale pot fi transmise catre urmatoarele categorii de destinatari:
-
Persoana vizata sau reprezentatii sai;
-
Autoritati publice din Romania (ex: ANAF, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, Parchete, IGP, etc) si din strainatate (ex: Comisia Europeana, autoritati fiscale, instante etc).
5. MASURI DE SECURITATE
Folosim Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta informatiile pe care le completati pe Site cu scopul de a proteja securitate si integritatea lor catre si dinspre Site. Atunci cand stocam informatiile, datele critice si sensibile ne asiguram ca acestea sunt criptate.
Avem implementate masuri fizice, electronice/software si proceduri in legatura cu colectarea, stocarea, si dezvaluirea informatiilor care pot duce la identificarea unui persoane. Procedurile noastre , impun in unele cazuri sa va solicitam dovezi ale identitatii dumenavoastra inainte de a va pune la dispozitie informatiile sau a da curs solicitarilor dumneavoastra.
Accesul la informatia sensibila este protejat prin implementarea sistemului de autentificate: A2S (2 pasi, cu transmitere pe email a unui cod de acces) si A2F (2factori, cu transmiterea pe un alt device a unui cod de acces – de exemplu telefon). Aceste tipuri de control al accesului sunt folosite si in sistemul bancar, fiind considerat unul din cele mai sigure sisteme)
Pentru a proteja contul dumneavoastra impotriva accesului neautorizat, am implemenentat masuri de management al sesiunilor si expirare automata. Ca masura suplimentara de securitate, va recumoandam sa va deconectati folosind optiunea Log-out atunci cand terminati de folosit contul de client sau calculatorul si sa nu salvati parolele in browser.
Desi suntem dedicati securitatii datelor, si luam masurile necesare pentru a aasigura un nivel de securitate ridicat trebuie sa stiti ca nici o transmisie de date peste internet nu poate fi garantata ca fiind sigura. Prin urmare, trebuie sa luati act ca nu ne putem asumarea garantarea securitatii completa a datelor personale pe care le transferati prin Internet catre noi.
6. PERIOADA DE RETENTIE
Pastrarea si prelucrarea datelor personale se realizeaza pe durata de valabilitate a contractelor incheiate cu eMIP.ro, la care se adauga 10 ani de la incetarea relatiei contractuale, daca printr-o prevedere legala aplicabila nu este necesara pastrarea pe o perioada mai mare.
7. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
In calitate de persoana vizata, cu privire la Datele personale proprii aveti urmatoarele Drepturi:
-
dreptul de acces la date (art. 15 din Regulament);
-
dreptul de rectificare a datelor (art. 16 din Regulament), in urma identificarii persoanei solicitante;
-
dreptul de stergere a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor exprese ale art. 17 din Regulament si ale scopului colectarii;
-
dreptul la restrictionare a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor exprese ale art. 18 din Regulament;
-
dreptul la portabilitatea datelor (art. 20 din Regulament);
-
dreptul la opozitie (art. 21 din Regulament);
-
dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automata, inclusiv profilare (conform art. 22 din Regulament);
-
dreptul de a adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si Justitiei.
Accesand sectiunea Detalii Cont din Aria de Clienti, puteti accesa, modifica, corecta informatii asociate contului dumneavoastra. In masura in care aveti nevoie de asistenta suplimentara sau doriti sa va exercitati aceste drepturi puteti sa ne contactati folosind informatiile prezentate in aceasta Politica in sectiunea "Intrebari si Contacte".
8. LIMITA DE VARSTA
In concordanta cu Termenii si Conditiile ai eMIP.ro, nu oferim servicii si nu colectam informatii privind persoanele cu varsta sub 18 ani. In masura in care aveti dovezi ca o persoana minora (sub 18 ani) a cumparat servciiile noastre sau ne-a oferit informatiile sale personale prin intermediul unei beneficiar de licență de acces, va rugam sa ne contactati folosind informatiile prezentate in aceasta Politica in sectiunea "Intrebari si Contacte".
9. MODIFICARI ALE POLITICII DE CONFIDENTIALITATE
Ne rezervam dreptul de a modifica Politica de Confidentialitate in orice moment. Daca vom decide ca modificam aceasta Politica, vom aduaga acele actualizari aici sau in orice alt loc in care consideram ca e protrivit astfel incat sa fiti informat asupra informatiilor pe care le colectam.
Daca realizam modificari esentiale ale acestor Politici de Confidentialitate, va vom anunata in cadrul prezentei sectiuni, prin email sau prin intermediul Site-ului cu cel putin 15 zile inainte ca acest modificari sa aiba efect.
10. INTREBARI SI CONTACTE
Daca aveti orice intrebari legate de aceasta Politica de Confidentialitate, daca doriti sa va exercitati oricare din drepturile dumneavoastra in legatura cu informantiile personale va rugam sa ne contactati Data Protection Officer in scris printr-o adresa datata si semnata, insotita de copia cartii de indentitate, transmisa către eMIP.ro la adresa de email admin@emip.ro sau prin aplicatia WhatsApp la numarul de telefon 0745 128387
In cazul in care veti adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor dumneavoastra privind protectia datelor, vom raspunde solicitarii in termenul de o luna prevazut de Regulament.
Acordul dumneavoastra pentru operatiunile de prelucrare este exprimat odata cu depunerea unei solicitari de acces online in conformitate cu prevederile Legii nr. 667/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.