top of page
Purple Podiums

20 de Beneficii obținute prin utilizarea Platformei eMIP

All Videos

All Videos

All Videos
Se caută videoclip...
eMIP - CalendarExpert2

eMIP - CalendarExpert2

04:30
Redă videoclipul
eMIP - CalendarExpert1

eMIP - CalendarExpert1

04:21
Redă videoclipul
Solutiile de digitalizare a le eMIP

Solutiile de digitalizare a le eMIP

05:02
Redă videoclipul
eMIP Arch -  arhivare digital eligibila prin PNRR

eMIP Arch - arhivare digital eligibila prin PNRR

04:30
Redă videoclipul

Platforma eMIP oferă o serie de beneficii semnificative pentru gestionarea și implementarea proiectelor. Iată doar cateva dintre acestea:

  1. Centralizarea datelor: Permite stocarea și accesul ușor la date relevante despre proiecte, echipe și ore bugetate/ funcții.

  2. Gestionarea activității experților: Facilitează monitorizarea activităților în timp real și atașarea documentelor. Managerul / Coordonatorul poate accesa oricand oricare din Calendare Expertilor, pentru verificarea stadiului de inregistrare a activitîții prestate si corectitudinea operatiunilor de raportare realizate de experti.

  3. Flexibilitate în gestionarea proiectelor:Permite gestioneraea in paralel a 6 proiecte, inclusiv ”Alte Activități”, sau proiecte in afara platformei.

  4. Gestionarea resurselor umane: Oferă un management eficient al contractelor (CIM, Acte adiționale, Fișe Post și a funcțiilor asociate Experților din proiect. 

  5. Monitorizarea execuției orare: Permite vizualizarea în timp real a orelor lucrate pe activități (ore bugetate prin CF).

  6. Arhivarea și structurarea documentelor: Construiește o arhivă structurată, facilitând accesul rapid la documente.

  7. Gestionarea financiară: Ajută la monitorizarea planurilor de afaceri, bugetului și execuției financiare asociate Planurilor de afaceri.

  8. Asistentul Inteligent: Procesează și augmentează livrabilele, oferind funcții avansate de căutare.

  9. Scanare și semnare prin telefon mobil: Simplifică gestionarea documentelor prin scanare cu telefonul și aplicare semnătură olografă pe documentul scanat.

  10. Monitorizarea planurilor de afaceri: Permite urmărirea progresului financiar al planurilor de afaceri.

  11. Colaborare eficientă: Îmbunătățește comunicarea și colaborarea în cadrul echipei.

  12. Identificarea rapidă a documentelor: Facilitează identificarea și accesul la documente prin funcții de căutare avansate.

  13. Raportare automatizată: Generează rapoarte personalizate, economisind timp și efort.

  14. Reducerea masiva a timpului de raportare: Prin  procesele implementate, reduce cu peste 70% durata de remediere a modificarilor siolicitate de OIR-uri. Orice modificare operata in Calendar Expert, prin regenerarea arhivei, se propaga in toate Rapoartele, Arhive și Fisiere Stivă ( Fisiere obtinute prin concatenarea tuturor livrabilelor dupa reguli stricte si opisarea automata a acestora)

  15. Simplificare  acces la livrabile: Reduce timpul și efortul necesar pentru verificare prin structurarea datelor și furnizarea de link-uri in mod automat, la fiecare livrabil din rapoartele de activitate.

  16. Colaborarea cu partenerii: Îmbunătățește relația cu partenerii și finanțatorii prin partajarea eficientă de informații.

  17. Reducerea erorilor: Minimizează suprapunerile și erorile prin gestionarea optimă a activităților.

  18. Acces securizat la informații: Asigură confidențialitatea prin gestionarea drepturilor de acces.

  19. Gestionarea resurselor și costurilor: Oferă o viziune detaliată asupra utilizării resurselor și costurilor.

  20. Creșterea eficienței: Contribuie la eficientizarea proceselor și la optimizarea costurilor în proiecte.

 

Aceste beneficii evidențiază capacitatea platformei eMIP de a facilita gestionarea complexă și eficientă a proiectelor, asigurând succesul și optimizarea resurselor.

Prezentarea Platformei eMIP - gestionare si implementare proiecte POCU +  Planuri de Afaceri
 - material realizat pentru dezvoltarea unor parteneriate externe in cadrul Microsoft #BuildFor2030 Hackathon 
 (versiune in limba Română)

Nu ezitați să ne contactați

0745128387

Cont cu rol de manager (M): DEMO PA

user: demo@emip.ro

pass: 741236

Cont cu rol de expert (E):  Andreea CRACIUN

user: andra.craciun@emip.ro

pass: 741236

Obțineți finanțare și achiziționați licențe eMIP, valabile până în 2028  >>

Prin  accesarea PNRR - Transformare Digitală ONG (I9. C7), obțineți finanțarea pentru digitalizarea unora din procesele organizației. Astfel, prin utilizarea soluțiilor eMIP, puteți indeplinii pana la 11 criterii DESI, fiind astfel eligibili spre finanțări maximale ale programului.

Partenerii noștrii vă pot sprijinii la:

  1. Evaluarea stadiului de digitalizare,

  2. Elaborare Cerere de finantare

  3. Consultanța in implementare,

  4. Audit final privind implementarea solutiilor asumate.

Descarcă  SCRISOARE DE INTENȚIE 

bottom of page