top of page

Platforma eMIP: Gestionarea Livrabilelor, Rezultatelor și Indicatorilor în Proiectele PEO/PoIDS – Aliniere la cerințele MIPE

Implementarea unui proiect complex, cum sunt cele finanțate din cadrul PEO/PoIDS, vine cu cerințe riguroase de raportare și gestionare a livrabilelor, rezultatelor și indicatorilor. Platforma eMIP aduce o soluție modernă și eficientă, care simplifică procesele și asigură alinierea la cerințele finanțatorului.

Gestionarea Livrabilelor, Rezultatelor și Indicatorilor în Proiectele PEO/PoIDS
Gestionarea din Calendar Expert a Livrabilelor, Rezultatelor și Indicatorilor în Proiectele PEO/PoIDS

💡 Adaptare la noile cerințe ale finanțatorului

Platforma eMIP este concepută pentru a respecta structura de raportare, definită în Manualul Beneficiarului PEO/PoIDS. Astfel, utilizatorii pot gestiona Livrabile / Alte Documente, Rezultatele și Indicatorii proiectelor, in conformitate cu valorile asumate prin Cererea de Finanțare (C.F.).

Fiecare livrabil / document generat prin implementare, poate fi asociat la Rezultate, Indicatori sau Membru GT



Fecare livrabil / document generat prin proiect, poate fi asociat la Rezultate, Indicatori sau Membrii Grup Țintă
Fiecare livrabil / document generat in implementare, poate fi asociat la Rezultate, Indicatori sau Membru GT

Valorile realizate și cele asumate sunt urmărite în timp real, eliminând riscul de erori și asigurând transparență in gestionare:

Asociere document/livrabil la unul sau mai multe Rezultate, cu vizualizarea Stadiu realizare si Experti  implicați
Asociere document/livrabil la unul sau mai multe Rezultate, cu vizualizarea Stadiu realizare si Experti implicați

🛠️ Gestionarea Livrabilelor, Rezultatelor și Indicatorilor în Proiectele PEO/PoIDS

  1. Gestionarea livrabilelor și documentelor proiectului: Platforma permite utilizatorilor să organizeze și să arhiveze toate documentele asociate rezultatelor și indicatorilor.

  2. Raportare automatizată: Sunt integrate formate predefinite, precum Anexa 10 Raport lunar de activitate și Anexa 8 Fișa de pontaj, reducând semnificativ timpul alocat procesului de raportare.

  3. Generare automata a rapoartelor pe baza informatiilor introduse de Experții echipei de proiect, in Calendar Expert.

  4. Gestionarea Rezultate, Indicatori de Realizare și Indicatori de Rezultat ale proiectului pe toata perioada de implementare.

  5. Exemplificare in workshop-uri prin proiect DEMO: Utilizatorii platformei au acces workshop-uri organizate periodic in care sunt prezentate facilitatile, instrumentele și recomandari de operare, prin utilizarea unor proiecte demonstrative, care detaliază pașii necesari pentru întocmirea unui raport complet.


Exemplu Anexa 10 Raport lunar de activitate:


Exemplu Anexa 8 Fișa Pontaj:


🔗 Progres continuu

La momentul redactării acestui articol, echipa eMIP lucrează pentru adaptarea Fișei de pontaj (Anexa 8) conform ultimei Instructiunii nr 5 din 17 decembrie 2024. Aceasta demonstrează angajamentul continuu al echipei noastre, în sprijinul utilizatorilor și adaptabilitate la cerințele programului.


Platforma eMIP se remarcă nu doar prin tehnologie, ci și printr-o înțelegere a nevoilor utilizatorilor, contribuind la succesul implementării proiectelor și la respectarea cerințelor stricte ale finanțatorului.

53 afișări0 comentarii

Postări recente

Afișează-le pe toate

Comments


bottom of page